Hledáte pomoc a většina cest ztroskotala?

FILMY

04.10.2010 12:42

Protože moje potřeba podělit se s Vámi o zážitek (nebo utrpení) z dalších a dalších filmů,  překonám svou lenost a  zřídím tady sekci Recenze.

Teď jen jeden postřeh k níže popisované švédské trilogii  Millenium. Už jsem shlédla všechny tři zfilmované díly a je to bomba, syrově zpracované, věrné předloze a zkrátka z 10 čtverečků(hvězdičky jsou všude, musím se něčím odlišit) bych tomuto zfilmovanému dílu dala bez přemýšlení 10 !!

Jen včera mě zastihla jedna špatná zpráva v souvislosti s tímto románem. Prý byla prodána autorská práva – kam myslíte? ANO!! Do země zaslíbené všem filmařům, hercům, milovníkům filmů a tak vůbec… prostě do filmařského „ráje“ – do USA.

Ne že bych to nečekala. Že v Americe mají nouzi o dobré scénáře je fakt všeobecně známý, stejně jako jejich zalíbení v tvorbě remaků  z celého světa, napříč žánry.

Ale tak brzy po světové premiéře švédského zpracování? A že má hlavní roli hrát Daniel Craig mě má uklidnit?

Bohužel, proti prznění evropských filmů  americkými filmaři jsem bezmocná. Takže tohle je jen takový výkřik…..Možná mě někde někdo uslyší a celou tu mašinerii stopne..

 

P.S. včera jsme doma  skoukli americký film Na svatého Valentýna… prý pokus o druhou (britskou, mimochodem) Lásku nebeskou. Z 10 čtverečků bych tomuhle filmu dala 3:

1   - za mejdan proti oslavám Valentýna

2   - za vedlejšák jedné z ženských postav

3   - za scénu v restauraci (milenka versus ženatý milenec a jeho manželka)

 

Trochu málo na celovečerní film……

 

                                                                                  Pavlína

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode